- Menu podmiotowe
- Rejestry, ewidencje i archiwa
Rejestry, ewidencje i archiwa
Rejestry, ewidencje, archiwa:
- księga zarządzeń dyrektora przedszkola,
- spisy inwentaryzacyjne,
- plany i sprawozdania,
- ewidencja pieczęci i pieczątek,
- protokoły zebrań Rady Pedagogicznej,
- protokoły zebrań Rady Rodziców,
- dzienniki pracy oddziałów,
- rejestr godzin ponadwymiarowych i zastępstw,
- ewidencja odzieży ochronnej,
- ewidencja druków ścisłego zarachowania,
- archiwum przedszkolne.
Dokumentacja Przedszkola Publicznego w Skorogoszczy archiwizowana jest wg Rzeczowego wykazu akt z uwzględnieniem kategorii archiwalnych. Przedszkole przechowuje m. in. dokumentację osobową, finansową i pedagogiczną.
Rejestrów zawierających dane osobowe nie udostępnia się osobom postronnym, zgodnie z Ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 roku (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 ze zmianami).
Dokumenty archiwalne udostępniane są na terenie przedszkola osobom upoważnionym na ich wniosek.
Sposoby i zasady udostępniania danych zawartych w rejestrach i ewidencjach:
Dokumenty udostępniane są powołanym do tego celu organom kontrolującym na terenie placówki.